Saturday 6 July 2013

LIMITLESS


MY COLLECTION (Just A Part Of It)

 RAK YANG MENANTI MASA UNTUK RUNTUH

Nota KAIZER :

- Aku start kumpul komik dari aku tadika lagi (umur 6tahun)..masa tu slalu dapat komik mini free dalam jajan yang dibeli, huhuhu..last2 terus addicted sampai sekarang..kiranya dah 23 tahun aku dah berkecimpung dalam bidang collect komik2 ni..tapi bukan semua buku aku dapat collect, maklum la ada kekangan kewangan dan masa..tapi sedikit sebanyak penuh la rak tu (see pics above)..tu baru satu rak, belum tunjuk yang lain, hehehe..tapi sekarang ada banyak prob..buku aku terlampau banyak, aku pun tak tahu nak letak mana, ruang dah semakin terbatas!!!!arghhhhh!





6 comments :

rimau jinak said...

ko takde kumpul jejak wira ke?dendam kesumat ke?or lingkaran terkunci?

KAIZER said...

komik lama aku ada kumpul..cume dendam kesumat n lingkaran terkunci jer xde :)

rimau jinak said...

jejak wira yang lama ade tak?blh list tak komik2 yang ko ade?plz..hehe

KAIZER said...

aku ada JEJAK WIRA lama, banyak sgt kot nak senaraikan kat cni, mane aku ingat, hehe.. kenapa? ko nak beli ke?? aku x jual, hukhuk :)

Anonymous said...

hehe..owh..sebab aku tgh carik jejak wira lame..sebab tu all time fav aku tu..

KAIZER said...

owh..nnt aku upload mane yang ada erk..klau nak scan yg baru, scanner rosak :)

Post a Comment